zaterdag 31 mei 2014

WIP van dit weekend - voetversiering

voetversiering, barefoot sandals, haken,

Wederom een mooi weekend om buiten in het zonnetje te haken. Na eerst wat snoeiwerk en hier en daar wat onkruid verwijderen, installeerde ik me lekker buiten op de loungebank. Drankje erbij: heerlijk!

Over mijn 'work in progress' (WIP): voor de buurvrouw maak ik op dit moment barefoot sandals, een soort voetversiering voor de zomer. Als je op blote voeten loopt, heb je met deze versiering toch wat moois om je voeten. Zelf loop ik niet zo vaak op blote voeten, dus aan mij is het niet echt besteed...Ze zijn nog niet af, er moet namelijk aan de derde hoek nog een lange ketting van lossen. En blocken kan ook geen kwaad zo te zien, ze krullen behoorlijk op! Ach, nog twee weken de tijd, dan gaan ze mee in de koffer naar Portugal :-)

Fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten